Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

måndag 13 juli 2009

Fler nyheter i nätbutikens kassa!

Den senaste i raden av nyheter i butiken är att det nu går bra att få leveransavisering med SMS. Ni som är vana att beställa på nätet vet hur det fungerar. För att det ska fungera måste du ange ett mobiltelefonnummer i kassan. Sedan kryssar du i att du vill ha SMS-avisering. Fördelen med SMS-avisering är att du får veta redan samma dag att ditt paket finns för avhämtning.

Vi kommer också att börja avisera våra utskick via mail. När din beställning är färdigpackad och fraktsedeln utskriven skickas ett mail till den mailadress du angivit. Sedan kan du lätt följa din försändelse via Postens hemsida.

En annan nyhet i kassan är att du kan anmäla dig till vårt nyhetsbrev. Markera bara i rutan så skickas våra nyhetsbrev till den mailadress som du angivit i kassan. Ett enkelt sätt att hålla sig uppdaterad!

Ännu fler spännande nyheter är på väg! Jag berättar allt eftersom allt blir klart. Och så snart jag kan ska jag lägga in de senaste nyheterna i varuväg i butiken. Håll utkik! Jag hoppas att ni blir lika förtjusta som jag!
/Pernilla

Inga kommentarer: