Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

tisdag 22 november 2011

Nu leverantör!

Det är inte klokt vad fort det går! Bara några dagar kvar till första advent. Jag försöker att hinna med allt som ska hinnas och dessutom jobba lite med min C-uppsats i musikvetenskap. Det senare går inte särskilt bra. Det finns så mycket saker som är viktigare än att sätta sig och läsa eller skriva... Men i morgon har jag bestämt att jag ska sitta hela dagen. Vi får väl se hur det går med det... För egentligen borde jag fotografera och lägga ut lite nyinkomna varor. Och de flesta av dem kommer från en helt ny leverantör. Såå roligt att kunna erbjuda dem, för jag gillar verkligen deras saker!
Ja, som ni säkert förstår av bilden så är det härliga Jeanne d´Arc Living som det handlar om. På bilden ovan deras julbok från 2008 tror jag, som nu kommit i "magasinformat". Tyvärr var den svenska utgåvan slut när jag beställde, men danska går ju också bra. Och främst kanske man köper den för de härligt inspirerande och jättefina bilderna. Kommer ut några exemplar i butiken inom någon dag. Pris 89 kr.
Ha det gott!
Pernilla

Inga kommentarer: