Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

söndag 10 mars 2013

Påskägg


Påsken närmar sig med stora steg. Det är inte många veckor kvar. Just nu finns de här söta äggen i nätbutiken och de passar perfekt till påskriset. Finns i tre olika nyanser och är täckta med små söta blommor med svag glittereffekt.

 Det finns även en variant att ställa. Fint i stilleben, som bordsdekoration, i en kruka... Också här tre nyanser och i två olika storlekar.

Den här varianten tycker jag att man kan ha framme hela tiden, inte bara till påsk. 

Hoppas ni får en fin söndageftermiddag. Här håller vi nästan på att blåsa bort även om solen skiner och det ser vårlikt ut utanför fönstren. Själv ska jag snart sätta mig bilen och åka de dryga sex milen till den lilla kören som jag har nöjet att få hålla övningar med varannan söndag eftermiddag.
Pernilla

Inga kommentarer: