Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

torsdag 14 november 2013

Bästa inredningsbutikerna på nätet

Upptäckte idag att Aftonbladet Härligt Hemma gjort en lista över de 130 bästa svenska inredningsbutikerna på nätet. Riktigt roligt var det förstås att upptäcka att Hemkänsla finns med på listan!!! Vill du se hela listan så hittar du den här.

För övrigt så kämpar jag på för att hinna med allt just nu. Det är en väldigt intensiv period. Luciaövningar startade i skolan den här veckan, (65 årskurs nio-elever har anmält intresse för att vara med i tåget), utvecklingssamtal med elever och dessutom över jag med Vårgårda Lucia. Och så packar jag paket förstås. Ganska många just nu. Det märks att julshoppingen dragit igång! Kika gärna in i butiken för jag uppdaterar med nya varor så fort jag får någon minut över.

Ha en trevlig kväll och en trevlig helg! Nu ska jag jobba en stund till.
Pernilla
                                                         Ljushus - kan man få för många? Det här finns i butiken nu!





Inga kommentarer: