Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

onsdag 20 november 2013

Ny dator

För ett antal veckor sedan började min dator att krångla. Efter alldeles för många dagar hos datordoktorn visade det sig att det skulle bli lite väl dyrt att åtgärda felet. Men datorn fick lite tillfälligt liv. Den höll i tio dagar. Så i måndags var den helt död.

Det är inte roligt att vara inne i årets jobbtopp och bli helt utan dator. Men nu är en ny införskaffad och jag sitter och försöker lägga in allt i en helt ny dator. Lyckligtvis var jag klok nog att  för säkerhetskopiera innehållet i den gamla datorn när jag fick tillbaka den och den fortfarande fungerade. Men det tar ju sån tid att lägga in allt som måste finnas i den nya datorn! Men förhoppningsvis ska den nya datorn fungera bra framöver och att det är slut på krånglet. Det ställer ju till det även för er kunder när det inte fungerar och det känns ju inte roligt!
Nu åter till installationsarbete!
Pernilla

Inga kommentarer: