Välkommen till Hemkänslas blogg!

Det här är en blogg för dig som gillar lantlig inredning och pyssel. Jag som bloggar driver också butiken Hemkänsla som finns både som nätbutik och som gårdsbutik mellan Vårgårda och Alingsås.
Välkommen!
/Pernilla

lördag 23 november 2013

Uppdaterad

Nu är jag med på banan igen. Den nya datorn är uppdaterad med det mest nödvändiga. Det enda jag inte hunnit med att få ordning på är mailen. Så just nu kan mailen komma från lite annorlunda adress.
I dag har jag i alla fall äntligen fått uppdaterat nätbutiken med lite nytt. Den här snygga burken som ser ut som en trumma är ny, finns även i en lite mindre prickig variant:
 Lite nya smycken har också kommit in, bland annat det här halsbandet som jag gillar jättemycket själv. Kanske får jag köpa ett till mig själv, fast jag väldigt sällan har halsband (vande mig av med det under tiden jag spelade mycket fiol. De har en tendens att skramla när man spelar och det är inte så lyckat.)
 Små söta röda julkulor i både matt och blankt finns också. Perfekt storlek i blomsterarrangemang eller i toppen av granen.
 En hel hög med nya ljuslyktor i orange, rött, koppar och lite vitt. Härligt varma vinterfärger.
 Och så lite ljusmanschetter. Ni anar inte vilken strykande åtgång de har vid den här tiden på året! Jag tror att jag har skickat iväg ett hundratal bara den här veckan! Nu finns lite nya modeller i metall:
 Och till sist en söt scarf från Jeanne d´Arc Living. Finns även en annan variant i grågrönt. Har ni tänkt på att scarfar faktiskt också kan fungera bra som duk? Båda de här nya varianterna fungerar som skira löpare på en skänk eller ett långt bord om man nu skulle vilja.
Det var allt för idag. Lite fler varor står på kö för fotografering. Förhoppningsvis ska jag hinna med det i morgon.Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Pernilla

Inga kommentarer: